روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

تصمیم مامان

در راستای ایجاد حس تغییر و ایجاد شادی و جاری کردن حس خوشبختی در کانون گرم خانواده اینجانب مامان گل پسر اعلام می دارم در اولین قدم .برای ایجاد حس رضایت از خود از امروز  ۱۲/۹/۹۰ تصمیم به خوش تیپ سازی گرفته ام. تا در آینده نه چندان دور گل پسر از داشتن مامانی زوار در رفته سرافکنده نگردد . برای این منظور از امروز رژیم غذایی خاصی را در پیش گرفته تا در ۱۲/۱۰/۹۰ با ۴ کیلو کاهش وزن مجدد در خدمت دوستان باشم.. جهت ایجاد اراده هر روز در این مکان لیستی از غذا های میل شده در طول روز نگارش خواهد شد. پس همه با هم بشینین دعا کنین که من کم بخورم. تا مجبور نشین ۴ صفحه لیست غذا رو بخونیین. با یه دنیا التماس دعا از تمامی دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر
jOo JoO شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ


سیلام لواشک!
کمی تا قسمتی شایدم بیشتر سوتی دادی....
اگه امروز ک پست رو گذاشتی ۱۲ آذره....شما تا ۱۲ آذر ۴ کیلو کم می کنی؟؟؟؟؟چه عزت نفسی
....زود باش برو رو ترازو ببینم کم کردی یا نه....
مرده و حرفش!
تصمیمی بس بنیانی گرفتی خواهر....
گر توانی به کرسی بنشانی اش هنر کردی!
آورین....من موافقم...تشویق می کنم....اما سوت نمی زنم...
در اون صورت خرج داره!
اگه بلبلی بخوای چون تویی 1000 تومن.....
اگه استادیومی بخوای....2000 تومن....
اگه ساده بخوای....می زنم پولمو بنداز صدقات
....
این جوری به صفحه مایتور ننگر....نانا هستم!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد