روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

خوشتیپی ۲

قرار بود هر روز بیام و برنامه غذاییمو بنویسم ولی چون نانا و خاله جان اومده بودن وقت نشد. توی این سه روز تمام تلاشمو کردم که به برنامه ام پایبند بمونم. دوشنبه از اونجایی که ناهار خونه دایی جون بودیم سعی کردم با خوردن هویچ و خیار حس خوردنمو اروم کنم. و ناهار هم با اینکه کمی بیشتر از جیره روزانه خوردم ولی با نخوردن غذا توی شب سعی کردم جبران کنم.روز سه شنبه هم موفقیتم بالای ۶۰ درصد بود یعنی انحرافم از برنامه خوردن یه مشت بادام بود.که سعی کردم با رفتن به پیاده روی و  کمی ورزش در جا توی خونه بتونم حداقل اندازه ۲ تاشو جبران کنم.  

دیروز هم صبحونه نصف نون لواش خوردم و ناهار ۲ تکه مرغ کوچک و ۲ کفکیر برنج که کمی بیشتر از جیره روزانه ام بود که بعد از ظهر با نخوابیدن و رفتن پیاده روی ۱ ساعته و نخوردن  شام خودمو جریمه کردم. تصمیم گرفتم از امروز کمی ورزش رو هم به برنامه ام اضافه کنم . 

همچنان التماس دعا دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد