روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

خوشتیپی۳

پنجشنبه: صبحانه :یه کف دست نان + مقادیر زیادی آب جوشیده (چون تو اداره آب سرد پیدا نمی شه) ناهار:(۳ تا کوفته کوچیک بدون نان + مقادیر زیادی خیار و کاهو) 

بعد از ظهر: نصف کاسه ماست خوری شله زرد نخورده گل پسر و شام: یه عدد سیب + پرتقال 

جمعه: قبل از نوشتن چیز هایی که خوردم باید بگم کلا روزهای جمعه بدون اقای همسر خیلی سخت می گذره برای همین از هر نوع پیشنهادی برای پر کردن لحظات ملالت بار تنهایی استفاده می کنم. صبح با زنگ عمه خانم گل پسر از خواب بیدار شدم که می خواستن بیان دنبال  من و گل پسر برای رفتن به جایی من هم کلی استقبال کردم که این استقبال معایبی هم داشت۱- صبحانه نخوردم۲ مجبور شدم کلی از چیزهای خوشمزه ای که به گل پسر تعارف می شد و اوون نیم خورش می کرد رو تمام کنم. 

صبح؛ نصف شکلات نیم خورده گل پسر+۳/۱ آب آلبالوی کوچک گل پسر+ یک اسک.پ بستنی که برای گل پسر زیاد بود و داشت می مالید به سر و کله اش. 

ناهار: یه کاسه ماست+ ۵ تا زیتون + یک سیخ و نیم کباب کوبیده + ۵ قاشق برنج+ یک ظرف پر سالاد با ماست بعد از ظهر هم یه عدد بیسکویت نیم خورده گل پسر + یه عدد کلوچه با چای 

---------------------------------------------------------- 

پی نوشت: 

 بخاطر نبود آقای همسر نه من و نه گل پسر  تمایلی به جدا خوابیدن نداریم. ولی چند شبه دارم سعی می کنم با پتوهای مجزا بخوابیم که می بینم شب یهو یه دست یا پا اومده زیر پتوی من نمیدونم تا کی این وضع ادامه داره ولی من بیشتر به بودنش عادت کردم جوریه که بدون گل پسر خوابیدن اصلا برام قابل تصورنیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراوه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

خیلی سخت بگیری وسط راه خسته میشی بهتره یه برنامه غذایی و رژیم علمی رو دنیال کنی. میتونی مال منو کپی کنی!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد