روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

۹

چند روزی به خاطر اومدن آقای همسر نشد بیام از روزانه هام بنویسم. لبریز از حس های متفاوتم. خوشحالی باغم. اضطراب با ارامش. فقط در تلاشم که رژیمم رو حفظ کنم. که تا حالا موفق شدم .البته آقای همسر هم نسبت به گذشته خیلی کم اشتها تر شده که بخاطر کم خوراکی تو سایته. امروز صبح خودم رو گشیدم و 1:5 کم کردم که از هدف گذاریم 0.5 کیلو کمتره ولی شاید با ورزش بتونم جبران کنم. البته ورزش هم باید موکول شه به بعد از رفتن آقای همسر 

---------------------------------------------------------------------  

پنجشنبه: صبحونه: نان + کمی پنیر و چای  ناهار: ٢ تا تخم مرغ نیمرو+ زیتون+ ماست+کف دست نان 

شام: یک عدد کوکو سب زمینی + ماست و یه کف دست نان + پرتقال  +یک عدد باقلوا

جمعه: صبحونه: یه کف دست نان +یک عدد کوکو  ناهار 10 قاشق برنج + 4 قاشق خورشت کم چرب+ ماست + دو لیوان دوغ ، شام : یه کف دست نان + کمی غذای اضافی گل پسر+ نصف باقلوا با چای 

شنبه: صح: یک عدد بیسکویت کم شیرین+ چای  ناهار: ساعت 5 بعد ارظهر یک تکه سینه مرغ + یک کفکیر برنج+ ماست+زیتون مقدار فراوان سالاد.  

شام هم جز دو قاشق ذرت مکزیکی اضافه اومده کل پسر چیز نخوردم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراوه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

مگه حضرت اقا ذرت مکزیکی هم میل میکنند؟

بببببببببببببببببببببله. چی فکر کردی خاله جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد