روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

نیمه ماه

حتما می پرسین چرا همچین اسمی رو واسه این پست گذاشتم.... 

خوب دلایلش متعدده اولیش که مهمترینشه اینه که نزدیک به نیمه ماهه و اداره ما هنوز پولی دستش نیس که حقوقمون رو  بده  

دومین دلیل اینه که نیمه دی چهار سال از تاریخ عقد من و اقای همسر می گذره... و با تمام فراز و نشیب هاش و اعتراف به این موضوع که گاهی از کرده خویش به سان سگ پشیمان می شم ولی در مجموع راضیم و این روز برام یاد آور خاطرات خوبیه.... 

سومین دلیل اینه که من می خوام از ماه کامل(مهتاب) به ماه نیمه خودم رو تبدیل کنم ... البته نه با عجله بلکه با ایجاد یه شرایط با ثبات و دائمی .... یعنی می خوام به رژیمم به شکل جدید ادامه بدم و ورزش رو هم بهش تا جایی که بتونم اضافه کنم... 

خلاصه این شرایط فعلی و تصمیمات فعلی منه...  

در مورد رژیم زیکزاکی هم که تعدادی از خواننده های میلیونیم پرسیده بودن باید بگم یه روش رژیم گرفتنه که ابتدا میزان کالری مورد نیاز یه هفته رو محاسبه می کنین و بعد این میزان کالری رو به نسبت های متفاوت توی رو زهای هفته پخش می کنین.. یعنی مثلا یه روز ۶۰۰ کالری دارین یه روز ۸۰۰ تا یه روز تقلب هم دارین که می تونین بالای هزار تا بزنین تو رگ.شرح کاملشو تو وبلاگ رژیمی که می خوام درست کنم می نویسم...  

------------------------------------------------------------------------------------ 

پی نوشت: گل پسر این روزها شاده شاده.... مامانی سعی می کنه وقت بیشتری براش بزاره و تصمیم دارم بعد از اینکه کمی کارهای ادارم سبکتر شد ابزار و لوازم باغبانی رو برای داشتن گلی زیبا در خانه فراهم کنم... یعنی می خوام کمی کتاب و مقاله بخونم و تو عمل به کار ببندم تا توانایی ها ی   گل پسر رو جهت و کمبود هاشو جبران کنم. و مهمتر از همه دوست دارم جوری تربیت بشه که همیشه در آینده از وجود خودش احساس رضایت کنه و مثل من و باباش نباشه که برای شاد بودن نیاز به زیر و بالا شدن زمین و زمان داشته باشه... دوست دارم به جای اینکه همش در فکر تامین وسایل خوشبختی ظاهریش باشم کمی هم به یادش بدم که برای خوشبخت بودن نیاز به یه حسه خوبه و یه دل شاد....

نظرات 2 + ارسال نظر
مهراوه سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

یادم نبود سالگرد عقدتون. مبارکه. خوشحالم که تو هم متحول شدی. بهتره اقرار کنی که این بمب اتمی انرژی روی تو بی تاثیر نبوده! پیش به سوی خوش تیپی چاقالو های با مزه ی زیبا روی!!!!!!!

مریم مامان ماهان چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://mahanema.blogsky.com

منتظر وبلاگ رژیمی هستم
حتماْ آدرس بده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد