روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

جمعه

از علاقهمندی های این روزهای گل پسربالا پایین پریدن از رو شکم منه. احتمالا اونم فهمیده که من رژیم دارم..... 

دیروز با کلی گرفتاری رفتم خونه مادر آقای همسر. بنده خدا با تن مریض کلی زحمت کشیده بود... ولی صادقانه بگم .نگین که ادم بد جنسیم... ولی به خاطر بحثهایی که این بار با آقای همسر داشتم اوونجا هم اصلا واسم  مثل سابق نبود. انگار دلم بخواد ناراحتیمو از آقای همسر سر خوونوادش خالی کنم..... شاید این حس از اونجایی می یاد که هر چه قدر تو این مدت به همه احترام گذاشتم و محبت کردم هیچ به چشم اقای همسر نیومد... شاید با کمی ایجاد فاصله اوونم بفهمه که من می تونم مثل بقیه عروس های خانوادش باشم.  

مراد (ماشین آقای همسر که این روزها دست منه) هنوز تعمیر گاه است. این اولین باره که ۳ شب بیرون خوونه است. و معلوم نیس کی حاضر بشه... مثل اینکه طول و عرض دست گل اوون روزم خیلی زیاد بوده...... 

برنامه غذایی و بخور نخورهام هم از این به بعد تو وبلاگ رژیمیم می نویسم...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراوه شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

جو جو اونور کامنت دونی اش باز نمیشه. نتونستم چیزی بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد