روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه

اشکایی که بی هوا رو گونه هام می ریزه 

غمی که از همه خاطره هات لبریزه 

دلی که می خواد بمونه. تنی که می خواد بره 

حرفی که تو دلمه . اما نگفته بهتره 

بی خیال حرفهایی که تو دلم جا مونده 

بی خیال قلبی که این همه تنها مونده 

آخه دنیای تو. دنیای دلای سنگیه 

واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه 

 

مثل تنهایی می مونه با تو همسفر شدن 

توی شهر عاشقی بی خودی در به در شدن 

حال و روزم رو ببین تا که نگی تنها رفت 

اهل عشق و عاشقی نبودو بی پروا رفت 

بی خیال حرفهایی که تو دلم جا مونده  

بی خیال قلبی که این همه تنها مونده 

آخه دنیای تو دنیای دلای سنگیه 

واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه 

                                                           (سیاوش قمیشی)

نظرات 2 + ارسال نظر
مهراوه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

شک نکن که یه روز می کشمشششششش

کی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نسیم سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://nasim30.blogfa.com

این آهنگو خیلی دوست دارم
مخصوصا این قسمت
خیلی معنی داره

دلی که می خواد بمونه. تنی که باید بره

من بیشتر از این قسمتش خوشم می آد که می گه بیخیال حرفهایی که دلم جا مونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد