روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

فحش نامه

ای آحاد ملت . ای امت همیشه در صحنه.ای اونهایی که می گن رفتین اعتراض کردین به پخش آهنگ های شاد کودکانه تو مهد کودک ها. ای تو اوون روح تون . ما ها رو که فنا کردین حالا نوبت این بچه هاست ... این بچه ها همین که ما پدر و مادرشون هستیم که به خیر شما ها اکثریت افسرده ایم رو ببینن تا چند سال دیگه افسرده می شن...حالا که چی فرصت شادی کودکانه رو هم ازشون گرفتین... بچه هایی که به خاطر شرایط اقتصادی گندی که توی این مملکت ساختین اکه پدر و مادر ۴ شیفت هم کار کنن  نمی تونن هزینه هاشون رو بدن و این طفلکها زنده یتیم* دارن بزرگ می شن  ... ای تف تو اوون هیکل و روحتون....  ای تف به اوون اعتقاد و دینی که با عمو زنجیر باف می خواد کمرنگ شه....

*: منظور بچه هایی که با داشتن پدر و مادر توی محیط خانواده نیستن.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.ansd.blogsky.com

حق داری لعنتی ها به همه چی کار دارند الا رفاه و آسایش و امنیت مردم!

بیچاره ما که جوونیمون رو نابود کردن بدبخت بچه هامون که بچه گی رو هم دارن ازشون می گیرن

jOo JoO چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://man0khodam.blogfa.com

شیرـــــــــهـــــ!!!!
هیییی یه!!
مرگ بر تراکتور...!
یا مرگ یا خمینی...!
اشتباه می کنی...توطئه ی انگلیسی هاس!!

مهراوه چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ


گل پسر که مشکلی نداره...
اون تو ذهنشم می تونه با لیدی گاگا دنس کنه...!
بذار بچه ی اون احمقا که در نهایت احمقی مثل خودشون میشن،دچار افسردگی بشن...

سارا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام عزیزم. من هم یه گل پسر دارم که مهد کودک میره. میدونم چی میگی. من هم کلی شاکیم. خب خیلی ها شاکیند. اما خوشبختانه مهد پسر من فعلا که به حرفهای اینها گوش نداده آخه مربی های مهد کودک هم کسایی هستند مثل من و شما.
یه چیز بگم هرچی یه کش رو بیشتر بکشی زودتر در میره. نسل ما نسبت به نسل پدر و مادرامون اعتقاد مذهبی کمتری داره. دبیرستانیها رو نگاه کن اونها هم کمتر. هی کمتر و کمتر میشه.
ولی خوب بجاش افسردگی ها هم داره بیشتر میشه.
به اون دوست عزیزی که میگه کار انگلیسیها ست هم باید گفت اگه به شما ها باشه میگید هرکی سرطان میگیره هم از انگلیسیها ست. آلودگی هوا هم از اونهاست . اسرائیلیها هم لابد ترافیک درست میکنند. کله گنده ها هم به خاطر آمریکا دروغ میگن و اختلاس می کنند....... ای بابا.....

با هات موافقم . ولی هر چقدر این کش رو بیشتر بکشن توی بچه ها ناهنجاری ایجاد می کنه که باز دودش تو چشم ما می ره... گاهی خودم هم نمی دونم چطور باید مسائل اعتقادی رو به بچه ام انتقال بدم در حالی که خودم روز به روز بی اعتقاد تر می شم.

GOLGOLI دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

ای تف تو روح خودت که فکر میکنی شادی فقط با آهنگ و عمو زنجیر باف ایجاد میشه.

به جای تف مالی کردن ببین بلدی بدن استفاده از آهنگ بچتو شاد کنی؟؟

این که بلدم یا نه موضوع دیگه ایه.. اگه دقت کرده باشی گفتم توی مهد یعنی زمانی که من نیستم.. ولی دوست من فکر نمی کنی بچه ها نیاز به آهنگ های شاد کودکانه دارن!!!!!! یا فکر می کنی بدون هر نوع شادی می شه یه بچه رو بزرگ کرد.!!! در هر صورت میل به شادی مثل همه چیز هایی که خدا به ما داده تو وجود آدمهاست نمی تونی منکرش بشی مثل اینه که به شما بگن غذا نخور نمی تونی بدون غذا زندگی کنی!!!!!! در هر صورت این جا جایی برای نظرات من اگه موضوعی باعث ناراحتی شما می شه بهتره ضربدر کنار صفحه رو بزنی و بری وبلاگی رو بخونی که دوست داری..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد