روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

هراس

اگه روز شنبه دیدین یه خانمی هراسان و دوان دوان افتان و خیزان از در یه فروشگاهی زده بیرون اوون من بودم... توی یه چشم به هم زدن دنیا داشت سرم خراب میشد. من با گل پسرفروشگاه رفته بودم . طبق معمول گل پسر در حال حرص دادن من و کل فروشنده ها بود. البته تخس بازی در نمی اور فقط پشت رگال ها قائم باشک بازی می کرد. و من یه چشمم به انتخاب لباس بود و با چشم دیگه ام گل پسرو می پاییدم. یه لحظه دیدم با در فروشگاه داره ور می ره که البته اصلا به ذهنم خطور نمی کرد که اوون بتونه در و وا کنه. تا دیدم دسته درو داره می کشه صداش کردم که بیاد پیشم ولی انگار فکر کرده باشه دارم باهاش بازی میکنم درو باز کرد و دویید سمت خیابون من هم اصلا دیگه تو حال خودم نبودم... یه جوری از در فروشگاه زدم بیرون که نزدیک بود بخورم زمین خلاصه تو خط پارک ماشین ها گرفتمش. ولی مگه دیگه پاهام حرکت می کرد!!!! 

---------------------------------------------------- 

پی نوشت این نوشته مربوط به تابستون بود که نمی دونم چرا ارسال نشد و حالا تو چک نویس پیداش کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://nasim30.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااای چه خطری

خدا حافظ همه بچه ها باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد