روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

گل پسر نوشت

من:مامان جان تو دیگه بزرگ شدی. آقا شدی باید بری تو توالت جیش کنی نه تو پوشک 

گل پسر: باشه مامان باشه(با یه قیافه مظلوم که دود از جیگر من بلند می شه) 

دیروز 

من: عزیزم مامانی چرا اول جیش می کنی بعد می گی مامان بیا جیش دارم 

گل پسر: تقصیر من نیست تعصیر اینه(اشاره به سیستم دفع ادار) 

من: خوب بهش بگو قبل از اینکه جیش کنه بهت بگه که تو بری دسشویی 

گل پسر: شلوارشو می یاره پایین و می گه شنیدی مامانی چی گفت 

من:

نظرات 2 + ارسال نظر
مهراوه دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

به عبارتی سخنت رو دایورت کرد به جناب ...
از حالا؟

چی بگم خوااااااهر

اندر احوالات ... یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ http://nasim30.blogfa.com

ای جااااااااااانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد