روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

راه حل ساده

گاهی گفتن (عزیزم میدونم چی می گی) یا می دونم داری شرایط سختی رو تحمل می کنی می تونه تمام فشار ها و ناراحتی ها رو برطرف کنه.. و این همون کاریه که دیروز بعد از نوشتن پست قبلی آقای همسر انجام داد... واقعا حس کردم که من خوشبختم که در کنار همه مشکلات خورد و ریز همسری دارم که می تونه بهم آرامش بده حتی از راه دور... می دونم گفتن جک و     حرفهای خنده دار توی وجودش نیست ولی وقتی تلاشش رو می کنه تا من پشت تلفن بخندم می فهمم این زندگی ارزشش رو داره که بخاطرش دوری و تنهایی رو تحمل کنم...وقتی بهم گفت یادت باشه تو همه زندگی هستی اگه تو مشکل پیدا کنی کل زندگی مختل می شه و یا تو نباشی هیچی برام ارزش نداره می فهمم که می دونه من دارم زحمت می کشم.. وقتی عصر زنگ می زنه و می گه برای شهریور می خوام برنامه مسافرت رو جور کنم می فهمم که وضع روحیه من براش مهمه و همه اینها بهم ارامشی می ده که باعث می شه وقتی می رسم خونه باز از دیدن چشمای گل پسر احساس لذت کنم... از چرخوندن کلید تو در خونه احساس لذت کنم... و با پختن یه غذای خوشمزه مادر رو بار دیگه با خودم مهربون کنم و گل پسر هم دوان دوان بره پیش عزیز.... گاهی ناراحتی های بزرگ تنها با یه جمله کوچک حل می شه.همیشه برای مشکل های زندگی نیاز به راه حل های عجیب نیست..  

نظرات 5 + ارسال نظر
مهراوه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

امیدوارم سالهای سال در کنار آقای همسر شاد باشید...
منم به روز شدم
شاید عمق تنهایی رو بیشتر بفهمی!!!!!!!!!

اندر احوالات ... سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://nasim30.blogfa.com

ایشالا همیشه در کنار هم شاد و خوش باشید

خوش بودن همیشه همراه با یه غمه ...حداقل برای من اینجوریه

مهسا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ق.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

چقدر درکت می کنم...
می دونی چیه ، این راه حل ساده نیست شما چون زندگیتو دوست داری با این راه حل انرژی دوباره میگیری وگرنه انقدر آدما هستن که از زحمت شوهر و آرامش دادناشو دلداریاش گرفته تا پول جواهر و خونه و ماشین ، دیگه روشون تاثیری نداره... شما چون خوبی و ساده ، راه حل ها هم برات سادست...
از ته ته ته قلبم آرزوی خوشبختی براتون دارم

ممنونم عزیزم ... برای شما هم همین
آرزو رو دارم

مریم مامان ماهان چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.mahanema.blogsky.com

خوشحالم از وجود این ارامشه

مهسا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

دلم تنگ شده... نمی نویسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد