روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

تولدانه

برای پسرک تولد گرفتم...با این که از نظر مالی وضع ناجوری داشتیم ولی این کارو کردیم..با اینکه تولد پسرک هنوز نرسیده چون اقای همسر مرخصی شون به روز تولد پسر ما هماهنگ نبود تولد رو انداختیم جلو... همه چیز خوب بود مهمون های عزیزی داشتم که با اومدنشون دلم رو شاد کردن اما جای خالی پدر عجیب توی ذوق می زد...کادوی تولد من و اقای همسر خیلی دل دل کردیم که چی بگیریم... اخرش دل به دریا زدیم و براش یه موتور  شارژی خریدیم که گل پسر بسسسسسسسسیار خوشش اومد.خوشحالم که بر تمام تنبلیها و مشکلات غلبه کردم و یه شب خوب رو برای خودم و خانواده ام ساختم... 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

آفریییییییییییییییییییننننن عجب کادووووییی گرفتین!!!!!
میتونم تصور کنم چقدر خوشحال شده
مبارک باشه... خیلی خوبه که انقدر مامان خوبی هستی :*

اندر احوالات شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

تولدشون مبارک باشه
تولد چند سالگی بود؟

۵ آذر گل پسرمون سه سالش تموم می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد