روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

من و استخر

با عجله از اداره زدم بیرون که برم استخر... رفتم داخل دیدیم کیفها رو می گردن... کل زندگی آدم رو می ریزن رو میز.. بعد تفتیش بدنی می کنن و بعد تذکر می دن که مایو دو تیکه و دامن دار اگه دارین برین بالا قیچی می شه... وقتی دلیلش رو پرسیدم جوابی نگرفتم... فکر کنم یه مدت دیگه می گن با چادر برین تو استخر.. واقعا چرا!!!!!! 

-------------------------------------- 

پی نوشت: البته من هم وسایلم و جمع کردم رفتم استخر خصوصی با کلی عزت و احترام البته با پرداخت پول بیشتر...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرای ساغشکی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://mehray.blogsky.com

سلام

دربارهٔ خِرَد و اخلاق جهان‌شُمول‌ است.
=======================
اخلاق را معارفی و کاریست همگانی
اخلاق ز عقلانی و لازمی ز برای عقلانی
اخلاق فراتر ز آیینی و همه را وایستاری
اخلاق را جهانی و رایی ز برای زندگانی
=======================

http://mehray.blogsky.com

2 پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

علتش فیلم برداری کردن بعضی از نا اهلان از استخر خانوم ها و پخش آن از طریق اینترنت بوده است

آخه جاهای دیگه هم موبایل و کیف رو تحویل می گیرن ... اما توش رو نمی گردن... اصولا لباس شنا جیب یا جایی برای مخفی کردن نداره.... و من همچنان در تعجبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد