روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

خواب بود یا رویا

آقا من موندم اینهایی که پشت ماشین دکتر میدوییدن و می گفتن از این دکتر ، دکترتر نیست رو تو خواب میدیم یا واقعا بودن.؟؟؟.. توی این 8 سال که هر چه دکتر می کرد خوب و بود و نیکو چطور ظرف 2 هفته همه کاراش بد شد!!! حالا فکر نکنین این رو تو دفاع از دکتر گفتم .. فقط برام سوال پیش اومد!!!!!!دارم فکر می کنم من که هیچ کاره بودم از این همه تفاوت رفتار مردم در حیرتم وای به حال خود دکتر...

نظرات 2 + ارسال نظر
باشماق دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

عملکردش این اواخر خراب شده بود یکی اینکه تورم خیلی بالا رفت
از اون حرف هایی که می زد یارانه را جمع کنید بگذارید تو بانک و یا بروید طلا بخرید و حرفای دیگرش خنده دار شده بود هر روز گرانی اجناس داریم به طوریکه من فروشنده وقتی جنسم را می فروشم اصل و فرع و مقداری هم باید روش بگذارم تا همان جنس را دوباره تهیه کنم
مسئله دیگر این بگم بگم هاش مردم را خسته کرده بود به عنوان نماینده ی مردم اگه چیزی داشت باید از طرییق قانون اقدام می کرد و اگر چیزی نداشت چرا استرس ایجاد می کرد
به خاطر همین مسئله ایشان حتی در چهار سال اینده هم رای نخواهد آورد البته اگه کاندید شود

تمام این حرفها درست ولی من فکر می کنم تاریخ مصرفش هم دخیل بود... مردم ما توجه خاصی دارن به اینکه تاریخ مصرف هر کس چقدر مونده

مهراوه پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ

مهتاب جان کی دنبال دکتر دوید؟یادت رفته رو در رو بهش گفتند دروغگو. یادت رفته چند دانشجو و استاد تاوان این صراحت رو دادند؟یادت رفته اون همه جوکهایی که از روی نفرت رد و بدل میشد. بی خیال. گه کاری ایشان مال دو هفته نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد