روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

یادم تو را فراموش

خوب به نظر می یاد همونقدر که از نظر خودم چنین روزی خالی از حس نشاطه.. دیگران هم به کلی فراموش کردن... تنها بانک سینا.. بانک شهر .. و دوستی از قدیم یادشان بود 34 سال پیش در چنین روزی...  

هر چقدر بگی منتظر نیستی یا مهم نیست باز هی دستت به گوشی می ره ببینی کسی زنگ زده .. اس ام اس داده که تو ندیده باشی... مسخره است ... من هنوز منتظرم برای روزی که برایم فرخنده نیست پیام شاد باش دریافت کنم...  

شاید انتظار دارم روزی که برای من مهم نیست برای دیگران مهم باشد... ولی ...بگذریم... امروز هم مثل تمام روزهای دیگر آسمان آبی است

نظرات 4 + ارسال نظر
mahich چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://mahich.blogsky.com

سلام
نماز روزه‌هاتون قبول
تولدتون مبارک

باشماق پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

معمولا اولین پیام تولدت مبارک را همراه اول می دهد
خوب زیاد سخت نگیر تولد را فقط همسر و فرزندان می تونن به یاد داشته باشند و بقیه انقدر گرفتار خودشون هستند که انتظار نباید داشت
یک شاخه گل سرخ هدیه

ممنون ... از زمانی که 30 سالگی رو رد گردم نمی دونم چرا اینقدر سگ درونم روز تولدم فعال می شه.. شاید واقعا انتظار نابجایی داشته باشم ... و یا شاید به این خاطره که من تمام سعی ام رو می کنم تو تولد دیگران اولین نفر باشم که تبریک می گم...ولی خوبی در اینه که فرداش برام تمام اون ناراحتی ها تمام می شه

مهراوه چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

حال بگیری حالت گرفته میشه! زندگی همینه. خوبه آدم تو این حال گیریا بفهمه محور کی بوده و کی هست!!!!!! از مرد جماعت چه انتظار داری؟

نفهمیدم منظورت از محور چی بود و اینکه چه حالی باید ازم گرفته می شد!!!

اندر احوالات سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://andarahvalat30.blogfa.com

وااااااااای ببخش که دیر رسیدم
تولدت مبارک عزیزم
ایشالا هر سال موفق تر از پارسال باشی

چقدر سن های ما بهم نزدیکه ها

موفقیت نسبیه ... می تونی توی شرایط ثابت یک لحظه احساس خوشبختی کنی و لحظه بد احساس بدبختی.. آرزوم برای خودم و همه اینه که دلهامون بهم نزدیک باشه در این صورت حس خوشبختی هم به دنبالش می یاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد