روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

شب های من

مدتیه شبها خوب نمی خوابم .. نه اینکه نخوابم.. ولی با یه جان کندنی دلم گرم میره و می خوابم.دلایلشم تو همون زمان بسیییییار منطقی می یاد ولی صبح از اوون همه منطق خبری نیست.. شاید خنده دار به نظر بیاد ولی اینقدر گستره این فکر و خیال ها وسعیه که گاهی  نمی دونم بخندم یا گریه کنم .. یک سری فکر هایی هست خوب تو روز هم درگیرشم.. مثل پروژه ای که توی محیط کاریم دستمه و من بخاطرش بیش از دیگران حرص می خورم و بقیه بیخیال موضوع هستن... یه موضوع دیگه که یک هفته ای هر شب بهش فکر می کنم این 3 تا کوهنورد ایرانی هستن که تو هیمالیا گم شدن.. کلی با هاشون هم ذات پنداری می کنم که مثلا تو اوون ارتفاع و سرما به چه چیزی فکر می کردن و حالا تو چه وضعیتی هستن و بعد یاد مادراشون می افتم کلی واسه داغی که دیدن باهاشون غصه می خورم.. بعد از این قسمت به پسرک فکر می کنم که اگه من جای مادر اونها بودم چه می کردم و اگه اتفاقی برای پسرک بیوفته من چه خاکی سرم کنم و بعد این فکره که اشکام همینطور جاری می شه... تو همین هیگیر واگیر یاده همسر می افتم که می گه احتمالا کارشون تعطیل می شه و مجدد ایشون به یک مرخصی اجباری تشریف می یارن... حالا اینها مهماش بود غیر مهم ها حاملگی سه تا از همستر های پسرکه که نمی دونم با این همه همستر چه کار کنم و فکر های مزخرف تر اینکه مثلا برای رفتن به فلان مهمونی چه بپوشم و چیز های مسخره دیگه..

حالا که نوشتم می بینم واسه دیوونه بودن رزومه ای کاملیه...

نظرات 3 + ارسال نظر
باشماق یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

من هم مثل شما هستم فکر و خیال بعضی اوقات ورم می داره که مثلا الان که دارم می رم اگه تصادف کنم چه باید بکنم
اونوقت به خودم می گم حالا که تصادف نکرده ام هر وقت اتفاق افتاد اون وقت یک طوری حلش می کنم
همیشه جنبه مثبت قضیه را نگاه کن هر وقت فکرت بسمت منفی رفت یک لعنت خدا بر شیطان کن

مادرم هم همیشه همین رو می گه ولی فکر کنم گاهی از لعنت بر شیطان هم کاری بر نمی یاد

اندر احوالات سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://andarahvalat30.blogfa.com

بهترین چاره بی خوابی ورزشِ و اینکه قبل از حواب شیر گرم یا دوغ بخوری
خیلی تاثیر داره

انگار تو از اوج تنبلی من بی خبری ها... به قول پسرک اصلا با ورزش دوست نیستم

اندر احوالات سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ http://andarahvalat30.blogfa.com

همه ما این افکار و این بی خوابی ها رو تجربه کردیم
به قول تو صبحها مسخره اس
ولی شب که بهش فکر می کنی انگار تمام کارای مهم دنیا همینها هستند
خدا کلهم بهمون آرامش فکری و روحی و روانی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد