روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

تولدانه

تولد پسرک نزدیکه... و امسال تصمیم دارم توی مهد کودک واسش تولد بگیرم... دارم فکر می کنم من که واسه تولد اینقدر فکرم مشغوله که چی کار کنم  همه چیز خوب پیش بره و به بچه ها خوش بگذره ... بخواد عروسی کنه چه پوستی ازم کنده می شه.... عزیززززززم حتی فکر کردن به این موضوع هم قند تو دلم آب می شه.. واسش یک بلوز بافت خیلی خوشکل خریدم تا روز تولد بپوشه... کادوی دوستاش رو هم اوردم بین کارام تو اداره دارم کادو پیچ می کنم... فردا هم می رم برای سفارش کیک... میوه و بشقاب یک بار مصرف و چنگال هم روز چهارشنبه می گیرم... دوست دارم یه روز شاد هم واسه پسرک باشه هم دوستاش..

نظرات 2 + ارسال نظر
اندر احوالات شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ http://andarahvalat30.blogsky.com

مبارک باشه
ایشالا عروسی اش
فارغ التحصیلی اش

ممنون گلم...نمی دونم چرا امسال بسیار بخاطر تولدش هیجان دارم...

باشماق شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

happy his birthday
گل
خدا کنه زود دوماد بشه که بشه تو عروسی برقصید
من که به پسرم می گم برات نامزد کنیم اینگار فحش بهش می دن
البته حق داره تو این دوره زمانه ای که کار ثابت نیست کرایه خونه چند برابر در آمد خلق الله است مگه می شه زن گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد