روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

صدای کودکی در باد

در همسایگی ما خانواده ای زندگی می کنه که من نه دیدمشون و نه می دونم که دقیقا تو کدوم آپارتمان و یا واحد هستن. تنها راه شناخت من از این خونواده صدای گریه دختر بچه ای که تقریبا بیشتر اوقات شنیده می شه. دختری که هیچوقت نفهمیدم به چه گناهی همش در حال گریه است. و یا مگه یه بچه چه کار بدی می تونه بکنه که پدری که باید حامی دخترش باشه اوونو به باد فحش می گیره. !!!!گاهی اینقدر شنیدن گریه های این بچه برام سخت و طاقت فرسا است که چند بار تصمیم گرفتم با پلیس تماس بگیرم. ولی من حتی آدرسشون هم ندارم.و هر چی فکر می کنم تو اطراف منزل ما کسی به نظر نمی یاد که تا این حد وحشی باشه .  

بعضی از ما آدم بزرگها وقتی زورمون به قوی تر از خودمون نمی رسه تمام حقرت و فشاری که تو زندگی بهمون هر روز تحمیل می شه روی سر بچه ای خالی می کنیم که هیچ نقشی در بدنیا اومدنش نداشت. مهمونی رو که خدمون دعوت کردیم و حالا ضعیف و ناتوانه از لحاظ جسمی با بدترین شیوه باهاش برخورد می کنیم بدون اینکه بفهمیم این بچه ها شاید جسه کوچکی داشته باشن ولی روح و قلبشون از ما بعضی از ما آدم بزرگها ، بزرگتره. 

هر وقت به اوون دختر فکر می کنم به گل پسر نگاه می کنم و سفت بغلش می کنم به جای دختری که هر روز گریه می کنه.......
نمی دونم چطور می شه به این بچه کمک کرد از خوانندگان میلیونیم می خوام به من و اوون دختر کمک کنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهراوه سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

بینم فکر کردی اینجا کجاست؟سویس یا سوئد؟!!!! مگه نمیدونی پدر ولی دم بچه محسوب میشه وحتی بکشدش هم مشکلی براش ایجاد نمیشه؟!!!!!!!
پس اصلا فکر نککن به پلیس زنگ بزنی کمکی میکنند...
اما یه راهکار...
وقتی صدای نعره ی اون مردک گردن کلفت و گریه ی اون بچه روشنیدی فریاد بزن " اوووهووییییییییی یابو یابودییییییی"...قطعا اونم نمیفهمه صدا از کدوم ساختمان بوده!!!! چون شوک میشه دست از سر بچه بر میداره. اگر هم جوابتو داد که فرضا"مرض فضول خانوم" اونوقت تو هم میتونی پاشنه دهنتو بکشی و یه حالی بهش بدی قطعا بازم نمیفهمه از کدوم ساختمونی و اگر هم فهمید خب تو هم میفهمی !فردا برو در خونه شون و کمی وعظ و نصیحت کن!

نسیم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://nasim30.blogfa.com

واقعا باعث تاسفه
شاید بهتر باشه از همسایه ای که می شناسید بپرسید آیا اونها هم صدا رو می شنوند و آیا اونها می دونن از کدوم خونه است و علت چیه؟
نمیدونم شاید بشه یه کمکی به اون بچه بیچاره کرد

دارم سعی خودمو می کنم. ولی در نهایت چه اتفاقی می افته!!!! وقتی قانون توی این مسائل جدی اقدام نمی کنه از دست یه شهروند معمولی چی بر می یاد؟؟؟توی این مملکت هر چه قدر ضعیف تر باشی بی پناه تر هم هستی

مریم یوسفی یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://danravan.blogfa.com/

سلام خوبی؟یه مطلب جدید گذاشتم به نام"رمز و راز عاشقی"خوشحال می شم بخونی و نظرت رو بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد