روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

پیش به سوی خوش تیپی ۱

گفتم واسم دعا کنین که کم بخورم ولی مثل اینکه دعاتون عجیب مستجاب شد که از دیروز تا حالا جز آب و کمی دوغ  و سه چهار قاشق ماست موسیر به توصیه خاله خانم چیزی نخوردم.امیدوارم حالا حالاها این ویروس توی بدنم فعال باشه و من بی اشتها

------------------------------------------------------------------------- 

پی نوشت: البته چون قراره صادق باشم یه نصف شکلات زیاد مونده گل پسر و دیروز عصر خوردم . البته از این شکلات تلخ های کوچولو بود. و دیگر هییییییچ

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم مامان ماهان چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.mahanema.blogsky.com

سلام
تصمیم خوبی گرفتی ( منم این تصمیمات رو خیلی دوست می دارم )
ولی مواظب باش روی برنامه و اصول چون خود من اگه چند روز رو زیادی کم خوری کنم بعدترش بد از قبل می خورم که اون حسش از معمولی خوردن بدتره
امیدوارم موفق باشی در این تصمیم خانمی

مرسی مامان ماهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد