روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

انتخاب

گل پسر لباسی رو که آماده کردم تا بپوشه رو دوست نداره.... براش از خوبی ها و نرم بودن پارچه اش و رنگ قرمز قشنگی که می گم. از قیمتی که براش پرداخت کردم  ولی هیچ رقم حاظر به پذیرشش نیست...شاید برای مادرهایی مثل من که تو جنگ به دنیا امدن و تو تحریم بزرگ شدن و توی ازدحام وارد دانشگاه شدن و با هزار جور خفت کاری رو دست و پا کردن لازم باشه یاد بگیریم  که خیلی چیزها تغییر کرده .. بچه های ما شاید مثل ما هر چی که بخوردشون دادن رو قبول نکن . شاید اگه  توی خونه همچین حقی برای ما هم قائل میشدن و همش نمی گفتن شرایط خاص وهست و شرایط زندگی بده ما هم حاظر نمی شدیم هر چیزی رو بپذیریم امیدوارم بچه های ما اینجور نباشن...  

لباس رو تا می کنم و می ذارم زیر لباس های دیگه گل پسر... واسش نگه میدارم که وقتی بزرگ شد اولین چیزی که حاضر به انتخابش نشد حتی به خاطر مادرش رو بهش یادآوری کنم...

نظرات 4 + ارسال نظر
جنس مونث پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://zandegieshirinman.blogsky.com

سسلام
منم خیلی چیزایی که میخرم دخترم دوست نداره ولی به من ترحم میکنه و استفادشون می کنه . البته من ازش یاد گرفتم بهش حق انتخاب بدم .هر چی خودش دوست داره براش بخرم .
خیلی وقته وبلاگتو میخوانم در واقع خواننده خاموشت بودم و الان همچین روشن روشن شدم .

مهراوه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

شدی نوزده بچه! از روی غلطتت بیست بار می نویسی. سر مشق رو خودم میدم تکرار کن

حاضر...

jOo JoO جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://man0khodam.blogfa.com

چطوری عیزم؟!
خو درکش نمی کنی دیگه....وقتی دوس نداره نداره!
چرا فرو می کنی تو حلقش؟؟!!!!
البته خوب نی که اینجوری باشه
نکن اینکارارو.....
شکنجه روحی می دی؟؟؟؟
که چی....اون که یادش نمیاد!
وب زدیم.....2 ماهه!!!!!
یه سر بزن

نسیم دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://nasim30.blogfa.com

راست می گی زمان ما با این بچه ها خیلی فرق کرده
ولی همیشه پدر و مادرهایی که بچه هاشونو تو زمان خودشون درک می کنن موفق تر و محبوب ترن
خوشحالم که تو با تدبیرت باعث شدی پسرت به اجبار چیزی رو نپذیره که بعدها براش یه مسئله بزرگ بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد