روزانه های یک مادر

روزهای مادری

روزانه های یک مادر

روزهای مادری

کسوف

بعد از مدت ها حس یک دختر نوجون رو دارم ... هم ذات پنداری با قهرمان یک قصه... و فکر کردن مداوم به شخصیت های یک داستان تخیلی...خیلی وقت بود این حس و حال رو فراموش کرده بودم شاید هم این حس همیشه با هام بود ولی از اونجایی که فیلمی توی این فضا ندیده بودم در من مخفی شده بود....قبل ها زمانی که مجرد بودم و شاید تازه دانشگاه می رفتم هر وقت یک فیلم عاشقانه می دیدم می گفتم خوبه آدم در کنارش کسی رو داشته باشه و باهاش بعد از دیدن فیلم عاشقانه های اوون رو مرور کنه... حالا بعد از این همه سال باز دلم کلی توجه می خواد... کلی اشک ... کلی فداکاری... دلم یک آغوش گرم می خواد ..دلم کسی رو می خواد که دستاش رو دورم حلقه کنه و من عشق رو تو چشماش ببینم... دلم می خواد مثل اوون فیلم با نگاهش عشق رو بهم القائ کنه...دلم کلی محبت می خواد کلی حرف های عاشقانه.. دلم کلی دوستت دارم می خواد که از ته دل باشه... مثل قهرمانهای فیلم......با دیدن این فیلم فهمیدم این روز ها دلتنگ خیلی چیزهایی هستم که مدتهاست بهش فکر نمی کردم...      

پی نوشت: حالا نیاین بگین چه ادم بی جنبه ای...                            

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

خیلی ناراحت شدم... و راستش شوکه... واسه زنی که شوهر داره فکر میکردم این مسائل حل شدست...
مهتاب جون من مخاطب که به تو و نوشته هات اعتماد کردم و همدردی میکنم باهاشون، هیچ وقت حتی از ذهنم نمی گذره که بخوام بخاطر احساساتت بگم چه آدم بی جنبه ای...
برات دنبال تغییرم و آرزومند خوشی و شادی...

ازدواج چیز پیچیده ایه... نمی خوام بدبینت کنم... ولی اگه تصورت اینه که یکی پیدا می شه که هی تو بهش محبت کنی و حداقل نصف محبت و توجه ات رو دریافت کنی اشتباه کردی... فرق مجرد بودن و متاهل بودن اینه که تو مجردی هی خیال بافی می کنی که یکی پیدا می شه که این جور باشه اوون جور باشه و تو متاهلی می شینی به اون فکرات می خندی...

مهراوه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ

نگفتی!دوست داری عروس خون آشام بشی یا گرگها؟ یا عروس خون آشام و معشوقه ی گرگها؟ یا بر عکس؟....

خودت که نظرمو می دونی

مهسا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://vibre4sky.blogsky.com

مهتاب خانم کجایی؟
دلمون برات تنگ شده...

اندر احوالات ... شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://andarahvalat30.blogfa.com

برای این پست نظر خصوصی گذاشتم بخونش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد